Punkty styku marki – lista 160 touchpointów marki

elementy brandingu (nazwa, logo, kanały komunikacji),

Po co identyfikować touchpointy marki?

przede wszystkim, żeby poprawić doświadczenie klienta i w ten sposób utrwalić w jego głowie silny, pozytywny wizerunek brandu;

żeby mieć pełny obraz tego, w jak wielu miejscach można spotkać się z Twoją marką – podczas analizy zobaczysz ilu miejsc nieświadomie nie kontrolujesz;

żeby realnie kształtować wizerunek marki i świadomie nią zarządzać;

żeby uporządkować markę, ustandaryzować pewne działania oraz zadbać o spójność i aktualność przekazu we wszystkich obszarach, które możesz kontrolować;

żeby stworzyć pełną hierarchię punktów styku marki – dzięki niej będziesz wiedział które miejsca są kluczowe dla Twojego wizerunku, a którym możesz przyglądać się z mniejszą częstotliwością oszczędzając w ten sposób czas i pieniądze;

Jak zidentyfikować punkty styku marki?

Punkty styku online/offline

Touchpointy marki według rodzajów

Touchpointy marki według ścieżki zakupowej

etap budowania świadomości marki,
etap wzbudzania zainteresowania i potrzeby,
etap zakupu,
etap obsługi posprzedażowej oraz
etap budowania lojalności.

Lista punktów styku marki – 160 touchpointów

Pobierz listę touchpointów marki

Rebranding
Karaś Studio

24 kwietnia 2020 Karaś Studio zmieniło się w agencję Cucaburra