Branding – co to jest i jak go zaplanować?

Co składa się na branding?

strategia marketingowa,

Cel brandingu – po co budować świadomość marki?

Co to jest branding? Definicja i omówienie brandingu.

Branding najczęściej skupia się na 6 celach nadrzędnych, do których zaliczamy:

1

Wykreowanie nowej marki lub wzmocnienie i poszerzenie wizerunku obecnej;

2

Wyróżnienie marki wśród konkurencji;

3

Utrzymanie spójności marki;

4

Uporządkowanie wizerunku marki;

5

Adekwatną i efektywną komunikację marki – dopasowaną do branży, grupy docelowej, warunków otoczenia i innych zmiennych;

6

Wdrożenie i/lub usprawnienie kompleksowego zarządzania marką.

Korzyści dobrego brandingu. Co możesz zyskać dzięki silnej marce?

Jak zaplanować branding i jak go realizować?

1. Planowanie brandingu - analiza sytuacji wyjściowej

2. Planowanie brandingu – strategia marki

3. Planowanie brandingu – projektowanie marki

4. Wdrożenie brandingu - ucieleśnienie wypracowanych rozwiązań

4.1. Wdrożenie projektów w życie

4.2. Komunikacja jest kluczem do sukcesu

5 wskazówek jak poprawnie zakomunikować nową markę i jej branding

5. Realizacja brandingu – bieżąca komunikacja marki, analiza efektów, korekty

Branding marki – zadbaj o swoją markę

Chcesz porozmawiać o rozwoju marki? Daj nam znać, oddzwonimy.

Rebranding
Karaś Studio

24 kwietnia 2020 Karaś Studio zmieniło się w agencję Cucaburra