Kreujemy marki B2B

Branding. Kreowanie wizerunku marki

Wykreujemy świadomości Twojej marki z wykorzystaniem różnych narzędzi z obszaru zarządzania i marketingu.

Branding - co to jest. Budowanie świadomości marki

7 kluczowych elementów brandingu

Strategia rozwoju

Strategia biznesowa, wizja rozwoju firmy oraz strategia marketingowa.

Wizja marki

Strategia marki, jej wartości, archetyp oraz atrybuty.

Nazwa marki

Jest najważniejszym, widocznym dla odbiorcy elementem marki.

System wizualny

Logo wraz ze spójną identyfikacją umożliwiają wizualną komunikację.

Styl komunikacji

Komunikacja nadaje marce ton i wpływa na jej postrzeganie.

Jakość

Jakość produktów i usług determinuje długofalowy wizerunek marki.

Marketing

Reklama, promocja i bieżące działania marketingowe.

Korzyści skutecznego brandingu. Co zyskasz dzięki silnej marce?

Branding - korzyści z kreowania marki

Przemyślany branding zawsze prowadzi do wzmocnienia marki.

Wysoka jakość usług
Wysoka jakość usług
Wysoka jakość usług
Wysoka jakość usług

Zbudujemy Twoją markę krok po kroku

Analiza branding marki

Analiza

Przyjrzymy się obecnej sytuacji. Zbadamy strategię, wartości i obecną tożsamość marki.

Projektowanie strategii brandingowej

Strategia

Odświeżymy lub zaplanujemy całkiem nową strategię i docelowy wizerunek marki.

Tożsamość marki - branding

Tożsamość

Zaprojektujemy spójną identyfikację wizualną, adekwatną do strategii marki.

Wdrożenie brandingu

Wdrożenie

Pomożemy Ci wdrożyć projekt w życie i dbać o ciągły branding oraz rozwój wizerunku.

Rozpoznawalna marka jest źródłem silnej i stabilnej przewagi konkurencyjnej, której Twoja konkurencja nie pokona.

Branding - Najczęściej zdawane pytania

Dowiedz się więcej o tym czym jest branding i jak prowadzić go w biznesie B2B.

Branding to proces budowania świadomości marki na rynku z wykorzystaniem różnych narzędzi i działań z zakresu zarządzania i marketingu. Polega na wykreowaniu określonego wizerunku marki, spójnego i rozpoznawalnego przez odbiorców.

Nie. Branding marki jest ciągłym procesem budowania jej świadomości wśród odbiorców. Najpierw planujemy założenia i strategię marki, potem kreujemy jej tożsamość, a następnie wdrażamy projekt w życie. Od tego momentu rozpoczyna się ciągłe dbanie o spójność wizerunku i pożądany odbiór marki.

Czas realizacji projektu zależy od jego rozpiętości. Zwykle projektowanie marki B2B zajmuje od 3 do 6 miesięcy, ale może trwać też znacznie dłużej.

Na koszt opracowania brandingu marki składa się wiele elementów, między innymi: analiza marki, planowanie strategii, projektowanie tożsamości wizualnej czy fizyczne przygotowanie elementów identyfikacji (wydruki, produkcja gadżetów, stworzenie strony internetowej, itd). W związku z tym trudno podać cenę brandingu bez szczegółów i określenia zakresu pracy. Wypełnij formularz poniżej, a przygotujemy dla Ciebie kompletną ofertę współpracy.

Powierz branding marki doświadczonym specjalistom

Pomożemy Ci wykreować silną markę B2B! Zostaw nam swoje dane. Odezwiemy się, żeby omówić Twoje potrzeby i proponowane rozwiązania.

Wypełniając i przesyłając formularz ze swoimi danymi wyrażasz zgodę na ich przetwarzanie zgodnie z naszą Polityką Prywatności. Użyjemy ich jedynie w celu kontaktu i odpowiedzi na Twoje zgłoszenie, w tym na przedstawienie oferty współpracy.
Wyślij wiadomość