Kreujemy marki

Branding. Kreowanie wizerunku marki

Branding - co to jest. Budowanie świadomości marki
Kreowanie wizerunku marki - branding
Budowanie świadomości marki - branding

Stworzymy tożsamość i utrwalimy świadomość marki, dzięki której wyróżnisz się na tle konkurencji. Twoja firma stanie się rozpoznawalna i zyska wizerunek zgodny ze swoim charakterem i strategią rozwoju.

Branding - co to jest. Budowanie świadomości marki
Kreowanie wizerunku marki - branding
Tożsamość marki - branding i wizerunek
Budowanie świadomości marki - branding
Analiza marki - pierwszy etap brandingu

Przeanalizujemy dotychczasowe działania brandingowe

Planowanie wizerunku marki - drugi etap brandingu

Zaplanujemy strategię marki i działania wizerunkowe

Branding - budowanie rozpoznawalności marki

Poprowadzimy proces budowania rozpoznawalności

Branding

7 kluczowych elementów brandingu

Strategia rozwoju marki - branding

Strategia rozwoju

Strategia biznesowa, wizja rozwoju firmy oraz strategia marketingowa.

Wizja marki jako element brandingu
Nazwa marki - element brandingu

Nazwa marki

Jest najłatwiejszym do zapamiętania dla odbiorcy elementem marki.

Identyfikacja - budowanie marki

Identyfikacja wizualna

Logo wraz ze spójną identyfikacją umożliwiają wizualną komunikację.

Styl komunikacji marki - wizerunek

Styl i ton komunikacji

Komunikacja nadaje marce ton i wpływa na jej postrzeganie.

Jakość w brandingu

Jakość produktów

Jakość produktów i usług determinuje długofalowy wizerunek marki.

Branding - target marki

Marketing

Reklama, promocja i bieżące działania marketingowe kreują wizerunek.

Kreowanie rozpoznawalnej marki - branding
Żółte tło - element ozdobny
Budowanie świadomości marki - branding

Ponadto na postrzeganie marki wpływa szereg innych czynników, które również należy wziąć pod uwagę w procesie jej kreowania.

Twoje korzyści

Korzyści skutecznego brandingu. Co zyskasz dzięki silnej marce?

Skuteczne działania brandingowe (budowanie świadomości marki) przynoszą wymierne efekty, które realnie przekładają się na sprzedaż, wynik finansowy i reputację firmy. Oto najważniejsze z nich.

Korzyści z silnej marki i brandingu
Tożsamość marki - branding i wizerunek
Zielona ikonka OK
Zielona ikonka OK
Zielona ikonka OK
Zielona ikonka OK
Zielona ikonka OK
Zielona ikonka OK
Zielona ikonka OK
Ikonka wiedzy i doświadczenia

Przemyślany branding zawsze prowadzi do wzmocnienia marki.

Wysoka jakość usług
Wysoka jakość usług
Wysoka jakość usług
Wysoka jakość usług
Wysoka jakość usług

Proces budowania marki

Zbudujemy Twoją markę krok po kroku

Rozwiń i wzmocnij markę swojej firmy, nawet jeśli nie wiesz od czego zacząć. Pomożemy Ci w tym! Przeprowadzimy Cię przez cały proces i nauczymy skutecznego kreowania marki.

Rozpoznawalna marka jest źródłem silnej i stabilnej przewagi konkurencyjnej, której Twoja konkurencja nie pokona.

Analiza branding marki

Analiza

Przyjrzymy się obecnej sytuacji. Zbadamy strategię, wartości i obecną tożsamość marki.

Projektowanie strategii brandingowej

Strategia

Odświeżymy lub zaplanujemy całkiem nową strategię i docelowy wizerunek marki.

Tożsamość marki - branding

Tożsamość

Zaprojektujemy spójną identyfikację wizualną, adekwatną do strategii marki.

Wdrożenie brandingu

Wdrożenie

Pomożemy Ci wdrożyć projekt w życie i dbać o ciągły branding oraz rozwój wizerunku.

Najczęstsze pytania o branding

Branding to proces budowania świadomości marki na rynku z wykorzystaniem różnych narzędzi i działań z zakresu zarządzania i marketingu. Polega na wykreowaniu określonego wizerunku marki, spójnego i rozpoznawalnego przez odbiorców.

Nie. Branding marki jest ciągłym procesem budowania jej świadomości wśród odbiorców. Najpierw planujemy założenia i strategię marki, potem kreujemy jej tożsamość, a następnie wdrażamy projekt w życie. Od tego momentu rozpoczyna się ciągłe dbanie o spójność wizerunku i pożądany odbiór marki.

Czas realizacji projektu zależy od jego rozpiętości. Zwykle projektowanie marki B2B zajmuje od 3 do 6 miesięcy, ale może trwać też znacznie dłużej.

Na koszt opracowania brandingu marki składa się wiele elementów, między innymi: analiza marki, planowanie strategii, projektowanie tożsamości wizualnej czy fizyczne przygotowanie elementów identyfikacji (wydruki, produkcja gadżetów, stworzenie strony internetowej, itd). W związku z tym trudno podać cenę brandingu bez szczegółów i określenia zakresu pracy. Wypełnij formularz poniżej, a przygotujemy dla Ciebie kompletną ofertę współpracy.

Ilustracja kontaktu z agencją Cucaburra

Powierz branding marki doświadczonym specjalistom

Pomożemy Ci wykreować silną markę B2B! Zostaw nam swoje dane. Odezwiemy się, żeby omówić Twoje potrzeby i proponowane rozwiązania.

Zapytaj o bezpłatną i niezobowiązującą konsultację marki.

Wypełniając i przesyłając formularz ze swoimi danymi wyrażasz zgodę na ich przetwarzanie zgodnie z naszą Polityką Prywatności. Użyjemy ich jedynie w celu kontaktu i odpowiedzi na Twoje zgłoszenie, w tym na przedstawienie oferty współpracy.

Możesz też skontaktować się z nami klikając poniżej.