Kreujemy marki B2B
Wykreujemy świadomości Twojej marki z wykorzystaniem różnych narzędzi z obszaru zarządzania i marketingu.
Branding to nie tylko nazwa, logo i identyfikacja wizualna. Na proces kreowania wizerunku marki składa się znacznie więcej elementów i działań. Oto najważniejsze z nich.
Ponadto na odbiór marki wpływa szereg innych czynników i aspektów, które również należy wziąć pod uwagę w procesie brandingu.
Branding nie jest jednorazowym działaniem, który natychmiastowo zapewnia rozpoznawalność, czy trwałą pozycję na rynku. Branding to proces – najpierw planowania, a następnie ciągłego dbania o spójność i pożądany odbiór marki.
Skuteczne działania brandingowe (budowanie świadomości marki) przynoszą wymierne efekty, które realnie przekładają się na sprzedaż, wynik finansowy i reputację firmy. Oto najważniejsze z nich.
Przemyślany branding zawsze prowadzi do wzmocnienia marki.
Silna marka to jedna z największych i najstabilniejszych przewag konkurencyjnych jakie może osiągnąć firma. Właśnie dlatego branding jest tak ważny i tak opłacalny.
Rozwiń i wzmocnij markę swojej firmy, nawet jeśli nie wiesz od czego zacząć. Pomożemy Ci w tym! Przeprowadzimy Cię przez cały proces i nauczymy skutecznego kreowania marki.
Przyjrzymy się obecnej sytuacji. Zbadamy strategię, wartości i obecną tożsamość marki.
Odświeżymy lub zaplanujemy całkiem nową strategię i docelowy wizerunek marki.
Zaprojektujemy spójną identyfikację wizualną, adekwatną do strategii marki.
Pomożemy Ci wdrożyć projekt w życie i dbać o ciągły branding oraz rozwój wizerunku.
Rozpoznawalna marka jest źródłem silnej i stabilnej przewagi konkurencyjnej, której Twoja konkurencja nie pokona.
Dowiedz się więcej o tym czym jest branding i jak prowadzić go w biznesie B2B.
Branding to proces budowania świadomości marki na rynku z wykorzystaniem różnych narzędzi i działań z zakresu zarządzania i marketingu. Polega na wykreowaniu określonego wizerunku marki, spójnego i rozpoznawalnego przez odbiorców.
Nie. Branding marki jest ciągłym procesem budowania jej świadomości wśród odbiorców. Najpierw planujemy założenia i strategię marki, potem kreujemy jej tożsamość, a następnie wdrażamy projekt w życie. Od tego momentu rozpoczyna się ciągłe dbanie o spójność wizerunku i pożądany odbiór marki.
Czas realizacji projektu zależy od jego rozpiętości. Zwykle projektowanie marki B2B zajmuje od 3 do 6 miesięcy, ale może trwać też znacznie dłużej.
Na koszt opracowania brandingu marki składa się wiele elementów, między innymi: analiza marki, planowanie strategii, projektowanie tożsamości wizualnej czy fizyczne przygotowanie elementów identyfikacji (wydruki, produkcja gadżetów, stworzenie strony internetowej, itd). W związku z tym trudno podać cenę brandingu bez szczegółów i określenia zakresu pracy. Wypełnij formularz poniżej, a przygotujemy dla Ciebie kompletną ofertę współpracy.
Pomożemy Ci wykreować silną markę B2B! Zostaw nam swoje dane. Odezwiemy się, żeby omówić Twoje potrzeby i proponowane rozwiązania.