MasterID
Identyfikacja nie tylko wizualna
logo
identyfikacja wizualna
rebranding
Klient
MasterID jest twórcą i dostawcą różnego rodzaju rozwiązań opartych na technologii identyfikacji za pomocą fal radiowych (RFID). Firma dostarcza autorskie systemy RFID, sprzęt, tagi, a także oferuje swoim klientom profesjonalne doradztwo i konsultacje związane z tą technologią.
MasterID kieruje swoje produkty i usługi do zakładów produkcyjnych, magazynów i centrów logistycznych, lotnisk, hoteli, sklepów wielkopowierzchniowych, szpitali, administracji oraz wielu innych podmiotów z różnych branż i sektorów.
Zadanie
Wyzwaniem przed jakim stanął nasz klient był brak jednoznacznej strategii marki, z którym wiązały się takie problemy jak niespójna komunikacja marki czy ogólny brak pomysłu na jej branding. Stosowana identyfikacja wizualna nie oddawała nowoczesnego charakteru firmy i nie przystawała do jej działalności.
Naszym zadaniem było przeprowadzenie kompleksowego rebrandingu, włącznie z opracowaniem strategii komunikacji marki, stworzeniem nowego logo i odświeżeniem całego systemu wizualnego.
Rozwiązanie
We współpracy z klientem zrealizowaliśmy całkowite przeprojektowanie marki MasterID. Po przeprowadzonym audycie zaproponowaliśmy nowe pozycjonowanie marki, opracowaliśmy strategię komunikacji wizualnej, zupełnie nowe logo wraz z systemem identyfikacji i uruchomiliśmy również nową stronę internetową.
Projekt
Nowy branding MasterID wykorzystuje odcienie błękitu i granatu, które są ewolucyjnym przedłużeniem uprzednio stosowanych barw. Ich nowe wartości wraz z delikatnymi przejściami i wyrazistymi akcentami podkreśla nowoczesny charakter marki oraz oferowanych technologii.
W nowym logo MasterID zawarliśmy sygnet – stylizowaną literę „M” – oraz logotyp z nazwą marki, przedstawiony prostym, przejrzystym krojem bezszeryfowym.
W odświeżonej komunikacji powtarzającym się schematem są delikatne skosy, stanowiące odwołanie do układu elementów sygnetu.
Wśród zaprojektowanych materiałów wyróżniającym się elementem jest nowa strona internetowa firmy, opracowana z uwzględnieniem najlepszych praktyk UI/UX oraz SEO. Stanowi ona internetowe centrum marki, które w rozbudowany sposób prezentuje całokształt firmy, marki oraz oferowanych rozwiązań.