Strony internetowe w brandingu

Strona internetowa firmy - jej rola w budowaniu marki

Jest narzędziem komunikacji marki

Strona internetowa uwiarygadnia markę

Silnie wpływa na wizerunek i zaufanie do marki

Zapewnia całkowitą swobodę w prezentacji marki i produktów

Cechy dobrej strony internetowej

Aktualna – Jeśli nie aktualizujesz informacji zawartych na swojej stronie internetowej w najlepszym przypadku zniechęcasz do kontaktu i tracisz dobry wizerunek; w najgorszym, możesz wprowadzać w błąd i ponieść w związku z tym nawet olbrzymie finansowe konsekwencje. Na świecie istnieje ponad 1,5 miliarda stron internetowych (dane na sierpień 2019), z czego zaledwie 200 milionów (!) jest aktywnych i aktualizowanych.

Posiada wszystkie najważniejsze dane o firmie i jej działalności – Te dane uwiarygadniają Twoją markę i sprawiają, że potencjalni klienci traktują Cię poważnie. Nie ukrywaj danych o firmie, ani innych istotnych informacji.

Umożliwia kontakt z marką – Strona internetowa powinna skracać dystans między klientem, a marką, dzięki czemu poczuje się on do niej większą sympatię. Dostępność marki i bezproblemowy kontakt są przez odbiorców bardzo pożądane i doceniane.

Posiada treść wartościową dla odwiedzającego – Niezwykle istotna, ale i trudna do osiągnięcia cecha. Sama aktualność nie wystarczy, bo w sieci jest mnóstwo bezwartościowych treści. Jeśli Twoja strona ma zainteresować odbiorców, musisz ich dobrze poznać i dowiedzieć się czego szukają, a następnie dać im satysfakcjonującą odpowiedź. Do tego musisz zrobić to lepiej niż konkurencja.

Wzmacnia spójność marki – witryna firmowa nie może być oderwana od innych działań wizerunkowych i brandingu. Stanowi jeden z najważniejszych elementów identyfikacji wizualnej, dlatego musi być spójna z założeniami marki, a nie podążać jakąś własną, odrębną ścieżką.

Dostosuj stronę internetową do marki

Stworzymy stronę internetową Twojej firmy

Rebranding
Karaś Studio

24 kwietnia 2020 Karaś Studio zmieniło się w agencję Cucaburra