Budujemy i utrzymujemy

Profesjonalne strony internetowe B2B

Tworzenie stron internetowych dla firm
Projektowanie stron internetowych
Firmowe strony internetowe

Tworzymy strony internetowe dla firm B2B w pełni zoptymalizowane pod kątem konwersji i wyszukiwarek, również AI. Zyskaj stronę, która wzmocni widoczność marki i przyniesie nowych klientów.

Żółta ikonka OK

Optymalizacja pod AI

Żółta ikonka OK

Optymalizacja UX/UI

Żółta ikonka OK

Optymalizacja SEO

Żółta ikonka OK

Zgodność z WCAG

Żółta ikonka OK

Wzrost konwresji i leadów

Tworzenie stron internetowych dla firm
Projektowanie stron internetowych
Kodowanie stron internetowych dla firm
Firmowe strony internetowe

Jakość

Jakie są strony, które tworzymy dla naszych klientów?

Strony internetowe dla firm B2B, które projektujemy muszą być merytoryczne i zorientowane na zdobywanie nowych zapytań ofertowych. Właśnie dlatego tworzymy je tak, aby spełniały biznesowe wymagania.

Żółte tło - element ozdobny
Kod strony internetowej - HTML i CSS
Symbol kodu HTML
Ikona hostingu strony internetowej
Zielona ikonka OK
Zielona ikonka OK
Zielona ikonka OK
Zielona ikonka OK
Zielona ikonka OK
Zielona ikonka OK
Zielona ikonka OK
Zielona ikonka OK
Zielona ikonka OK
Czarne tło - element ozdobny

Nasze realizacje

Zobacz wybrane realizacje

Istota firmowej strony

Czym dla firmy jest strona internetowa?

Strona internetowa firmy B2B musi nie tylko dobrze wyglądać, ale przede wszystkim skutecznie działać. Musi być magnesem przyciągającym potencjalnych klientów i skłaniać ich do nawiązania kontaktu.

Czarny znacznik OK

Narzędzie konwersji

Strona internetowa to potężne narzędzie do generowania leadów B2B.

Czarny znacznik OK

Dom Twojej marki

Nad żadnym miejscem w sieci nie masz takiej kontroli jak nad własną stroną.

Czarny znacznik OK

Katalog ofertowy

To tutaj potencjalni klienci mogą poznać cały wachlarz Twoich rozwiązań.

Żółte tło - element ozdobny
Responsywne strony internetowe dla firm
Tworzenie firmowych stron internetowych - biznesmen
Hompage strony internetowe B2B

Wymierne korzyści

Po co Ci profesjonalna strona internetowa B2B?

Ikona generowania zapytań

Generuje zapytania

Dzięki stronie dostosowanej do oczekiwań użytkowników zapewnisz sobie stały napływ nowych leadów.

Strony B2B dostarczają specjalistycznej wiedzy
Top 1 pozycja w Google
Profesjonalna strona internetowa wyróżnia firmę

Kreuje silną markę

Dobrze prowadzona strona wzmocni markę Twojej firmy i pomoże Ci wyróżnić się na tle konkurencji.

Budowanie zaufania do firmy

Buduje zaufanie

Nowoczesna i aktualna strona uwiarygodni Twoją firmę jako solidnego partnera biznesowego.

Doświadczenie w tworzeniu biznesowych stron internetowych
Żółte tło - element ozdobny
Biznesowe strony internetowe

Kampanie reklamowe dla B2B

Doskonale rozumiemy procesy sprzedażowe rynku B2B, dlatego tworzymy skuteczne strony, które konwertują nowe leady.

Proces tworzenia

Jak tworzymy strony internetowe dla B2B?

Przy tworzeniu nowej strony kluczowe jest dla nas poznanie Twojego biznesu i celów marketingowych. W ten sposób zwiększamy skuteczność strony, która przełoży się na większą sprzedaż.

Krok 1

Analiza strony internetowej

Analizujemy biznes

Kluczowe jest dla nas poznanie Twojego procesu sprzedaży. To do niego dopasowujemy strukturę, funkcjonalność i treści witryny.

Krok 2

Struktura strony internetowej B2B

Tworzymy architekturę

Opracowujemy strukturę, funkcje oraz rozkład elementów. Na tym etapie tworzymy również pierwsze nowe treści (opcja).

Krok 3

Projektowanie stron internetowych B2B

Projektujemy UI/UX

Opracowujemy wygląd i makietę nowej strony, mając na uwadze Twoje biznesowe cele, najnowsze standardy jak i zasady SEO.

Krok 4

Tworzenie stron - B2B uruchomienie

Wdrażamy

Po finalnych konsultacjach i Twojej akceptacji rozpoczynamy kodowanie, które kończy się uruchomieniem witryny.

Nasze atuty

Co po wdrożeniu?

Żółta ikonka OK
Żółta ikonka OK
Żółta ikonka OK
Żółta ikonka OK

Technologia

Logo WordPress

WordPress

Logo Elementor

Elementor

Logo HTML

HTML

Logo CSS

CSS

Analytics logo

Analytics

Symbol WCAG

WCAG

Ikona cookie stron internetowych

Consent mode

oraz wiele innych...

Cechy dobrej strony internetowej
Beżowe tło - element ozdobny
Optymalizacja strony UX
Responsywne firmowe strony internetowe

A w jakiej kondycji jest strona Twojej firmy?

Sprawdźmy to! Umów bezpłatny wstępny audyt witryny. Przeanalizujemy jej potencjał i powiemy Ci czy Twoja strona wymaga przebudowy, optymalizacji czy jest w doskonałej kondycji.

Optymalizacja stron pod SEO

Jak budować strony internetowe

Cechy dobrej firmowej strony internetowej

Kontakt - tworzenie stron internetowych

Ułatwia kontakt z firmą

Wyeksponowane i łatwo dostępne dane kontaktowe do działu sprzedaży i obsługi klienta to absolutna podstawa skutecznej strony dla biznesu B2B.

Skuteczne treści B2B

Jest zrozumiała i przekonująca

Treści prezentowane na stronie muszą być skuteczne zarówno z punktu widzenia sprzedaży, jak i SEO. Przekonujący content przyciąga klientów.

UI/UX strony internetowej B2B

Ma zintegrowany UX/UI

Design strony musi współgrać z oczekiwaniami użytkowników, celami biznesowymi, wizerunkiem marki, a także wymogami SEO.

Struktura strony internetowej B2B

Ma odpowiednią strukturę

Dobra strona internetowa posiada strukturę przyjazną zarówno dla użytkownika, jak i wyszukiwarek (SEO). Jest przejrzysta, łatwa w obsłudze i nawigacji.

Optymalizacja stron internetowych B2B

Jest zoptymalizowana pod SEO

Strona B2B musi być przyjazna dla wyszukiwarek na wielu płaszczyznach, takich jak treści, struktura podstron, kod czy linkowanie wewnętrzne.

Analiza stron internetowych B2B

Gromadzi dane

Strona B2B musi być wyposażona w mechanizmy analityczne dostarczające ważnych informacji o użytkownikach, ruchu czy kondycji witryny.

Tworzenie stron internetowych B2B - zabezpieczenia

Respektuje prywatność

Gromadzenie danych o użytkownikach jest możliwe tylko za ich zgodą, dlatego strona musi posiadać mechanizmy zgód oraz politykę prywatności.

Zgodność strony internetowe z WCAG

Jest zgodna z WCAG

Spełnienie wymogów dostępności cyfrowej jest jednym z kluczowych aspektów każdej biznesowej strony internetowej.

Cennik stron

Ile kosztuje strona internetowa dla firmy B2B?

Posiadanie strony internetowej wiąże się z kosztem jej stworzenia, a następnie utrzymywania w dobrej kondycji. Możesz zarządzać nią samodzielnie lub powierzyć opiekę nad swoją witryną nam.

Budowa

Opłata początkowa za obsługę marketingową firmy B2B

Stworzenie strony internetowej

Nasz proces tworzenia stron internetowych obejmuje szerokie konsultacje dotyczące potrzeb firmy, specyfiki biznesu oraz celów marketingowo-sprzedażowych, które ma pełnić firmowa witryna.

Dopiero po rzetelnej analizie biznesu jesteśmy w stanie stworzyć skuteczną stronę internetową.

Zwykle trwa 1-3 miesiące

Szczegóły usługi

od

6 000 zł

netto

Utrzymanie

Miesięczny koszt obsługi marketingowej B2B

Rozwój i administracja

Po utworzeniu strony możemy ją dla Ciebie dalej rozwijać, utrzymywać i aktualizować. Dzięki temu odniesiesz jeszcze większe korzyści, ponieważ cały czas będą o nią dbać profesjonaliści.

Ostateczna cena za naszą opiekę nad stroną jest zależna od zakresu usługi.

Usługa opcjonalna

Szczegóły usługi

od

500 zł

netto / m-c

Aby osiągnąć maksymalne efekty zadbaj także o pozycjonowanie i skuteczne treści. Sprawdź nasze usługi.

Ilustracja kontaktu z agencją Cucaburra

Zapytaj o stronę internetową dla Twojej firmy

Zostaw nam swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą i przygotujemy kompletną ofertę na nową stronę internetową dla Twojej firmy.

Wypełniając i przesyłając formularz ze swoimi danymi wyrażasz zgodę na ich przetwarzanie zgodnie z naszą Polityką Prywatności. Użyjemy ich jedynie w celu kontaktu i dopowiedzi na Twoje zgłoszenie, w tym na przedstawienie oferty współpracy.

Możesz też skontaktować się z nami klikając poniżej.