Strategia marki – czym jest i jak ją stworzyć?

Z czego składa się strategia marki?

misja i wizja marki,
wartości,
grupy docelowe odbiorców,
archetyp marki i opis jej cech,
sposób i styl komunikacji marki,

Korzyści płynące z posiadania strategii marki

Dobrze i konsekwentnie wdrażana strategia marki pomoże Ci przede wszystkim:

jasno zakomunikować markę na rynku,
prowadzić spójne działania przekładające się na spójność całej marki,
zbudować silny wizerunek i dużą rozpoznawalność w branży,
zakorzenić u odbiorców jednoznaczne skojarzenia z Twoją marką,
wyróżnić markę i osiągnąć na tej podstawie przewagę konkurencyjną,

Cechy dobrej strategii marki

Jak stworzyć strategię marki?

1. Co sprzedajesz pod planowaną marką i jaką wartość niesie ze sobą produkt?

2. Kto jest odbiorcą docelowym Twojej marki?

3. Jaka ma być Twoja marka?

4. Czym Twoja marka wyróżnia się na rynku?

5. Jak będziesz komunikował markę odbiorcom i jak ma się ona zachowywać?

6. Czym Twoja marka nie jest i czym na pewno nie będzie się zajmować?

7. W jakim kierunku marka ma się rozwijać?

Strategia marki wzmacnia pozycję rynkową

Pomożemy Ci zbudować strategię marki. Zostaw dane, oddzwonimy.

Rebranding
Karaś Studio

24 kwietnia 2020 Karaś Studio zmieniło się w agencję Cucaburra