PW-Sat 2
Projekt wystrzelony w kosmos. Dosłownie.
branding
Klient
Zadanie
Rozwiązanie
Projekt
Logo projektu jest uproszczonym wyobrażeniem satelity z charakterystyczną dla niego anteną. Za punkt wyjścia posłużył rzut z przodu. Matematycznemu odwzorowaniu nadaliśmy oryginalny wyraz i własny, wyróżniający styl. Kształt i ostre wykończenia sygnetu nawiązują nie tylko do satelity, ale również do rozbłysków gwiazd, które można obserwować na nocnym niebie.
Konstrukcję znaku opracowaliśmy w taki sposób, aby logo PW-Sat 2 było czytelne także w małych rozmiarach.
Po długich przygotowaniach i ciężkiej pracy zespołu z Politechniki Warszawskiej, polski satelita 3 grudnia 2018 roku został ostatecznie wyniesiony na orbitę okołoziemską na pokładzie rakiety Falcon 9 firmy SpaceX. Na stronie PW-Sat 2 przeczytasz więcej o starcie i misji satelity. Wraz z nim w kosmos wystrzelono zaprojektowane przez nas logo.
Jesteśmy niezwykle dumni z faktu, że znak ozdobił zbudowaną przez polskich naukowców konstrukcję. Tym samym jest to prawdopodobnie jedyne polskie logo wystrzelone w kosmos. Dosłownie.