Izba Przemysłowo-Handlowa
Branding przemysłu i handlu Miasta Gwarków
branding
Klient
Zadanie
Identyfikacja Izby Przemysłowo-Handlowej w Tarnowskich Górach wymagała renowacji. Głównym celem była zmiana logo, które mogłoby stać się fundamentem nowego systemu wizualnego, wspierającego kreowanie marki instytucji na regionalnym rynku.
Rozwiązanie
Projekt: nowe szaty Izby Przemysłowo-Handlowej
Nowy sygnet, będący częścią całego logo, zaprojektowaliśmy w oparciu o charakterystykę Izby oraz symbolikę miasta Tarnowskie Góry. Uwzględniliśmy w nim miejskie barwy oraz atrybuty handlu i przemysłu.
Kształt znaku oraz zastosowana kolorystyka są jednoznacznym odwołaniem do miejskiej heraldyki (herbu, flagi i barw miasta). Ze względu na to, że Tarnowskie Góry mają bogatą górniczą historię sięgającą początków XVI wieku, wewnątrz zarysu herbowej tarczy umieściliśmy wizerunek pyrlika i żelazka, a więc narzędzi kojarzonych z górnictwem i przemysłem. W centralnej części swoje miejsce ma uproszczone wyobrażenie monety, która jest nawiązaniem do handlu i handlowych aspektów działalności stowarzyszenia.