Cormay
Diagnoza i analiza medycznej marki.
audyt
identyfikacja wizualna
branding
Klient
Zadanie
Podejmując współpracę z firmą Cormay powierzono nam wykonanie analizy spójności identyfikacji wizualnej. Klient był w momencie wdrażania rebrandingu i potrzebował wsparcia w jego przeprowadzeniu.
Rozwiązanie
Efekty
W przeprowadzonej analizie sformułowaliśmy wnioski i propozycje dalszych kierunków działań. W raporcie oceniliśmy między innymi spójność nowego projektu, jego potencjał i dopasowanie do charakteru marki. Przedstawione przez nas rekomendacje i przygotowany materiał rzuciły nowe światło na sytuację marki i pomogły podjąć dalsze decyzje.
W ramach dalszej współpracy stworzyliśmy niektóre z elementów identyfikacji wizualnej, wdrażając w życie wypracowane wcześniej koncepcje. Opracowaliśmy również brandbook obejmujący opis eksploatacji nowego logo oraz najważniejsze założenia kreowania marki na płaszczyźnie wizualnej.
Cormay otrzymał z naszej strony merytoryczne wsparcie w finalizacji przyjętej koncepcji marki. W wyniku naszych działań wcześniejsze pomysły, opracowane własnymi siłami klienta, nabrały konkretnych kształtów. Dopasowaliśmy się do jasno zdefiniowanych wymagań i pewnych ograniczeń, które wymagały zwiększonego wysiłku. Dzięki płynnej współpracy udało nam się uzyskać efekt spełniający oczekiwania klienta i wpisujący się w branding marki.