Cormay
Diagnoza i analiza medycznej marki.
Lokalizacja: Warszawa
Zakres: audyt, branding, identyfikacja wizualna
PZ Cormay S.A. to firma z branży technologii medycznych wspierająca rozwój laboratoriów w Polsce i na całym świecie. Jest jednym z wiodących producentów odczynników diagnostycznych i analizatorów biochemicznych oraz dystrybutorem zaawansowanej aparatury medycznej. Z produktami Cormay możemy spotkać się na przykład podczas badania krwi lub innego materiału biologicznego. Koncern eksportuje odczynniki i systemy do analizy do ponad 150 krajów świata.
Co zrobiliśmy dla firmy Cormay?
Nasza współpraca obejmowała kilka etapów, a pierwszym z nich była pomoc przy rozpoczętym wcześniej rebrandingu. Przeprowadziliśmy techniczną i merytoryczną ocenę nowego znaku dostarczonego nam do rzetelnej analizy. Następnie zbadaliśmy i zaopiniowaliśmy inne dostarczone nam elementy nowej identyfikacji wskazując obszary wymagające dopracowania i poprawy. Pomogliśmy wypracować ostateczny kształt nowego systemu wizualnego i jego fundamentalnych założeń.

Efekty przeprowadzonej analizy identyfikacji Cormay
W przeprowadzonej analizie sformułowaliśmy wnioski i propozycje dalszych kierunków działań. W raporcie oceniliśmy między innymi spójność nowego projektu, jego potencjał i dopasowanie do charakteru marki. Przedstawione przez nas rekomendacje i przygotowany materiał rzuciły nowe światło na sytuację marki i pomogły podjąć dalsze decyzje.

Zaprojektowaliśmy elementy identyfikacji Cormay
W ramach dalszej współpracy stworzyliśmy niektóre z elementów identyfikacji wizualnej, wdrażając w życie wypracowane wcześniej koncepcje. Opracowaliśmy również brandbook obejmujący opis eksploatacji nowego logo oraz najważniejsze założenia kreowania marki na płaszczyźnie wizualnej.


Wsparcie w kreowaniu nowej marki Cormay
Cormay otrzymał z naszej strony merytoryczne wsparcie w finalizacji przyjętej koncepcji marki. W wyniku naszych działań wcześniejsze pomysły, opracowane własnymi siłami klienta, nabrały konkretnych kształtów. Dopasowaliśmy się do jasno zdefiniowanych wymagań i pewnych ograniczeń, które wymagały zwiększonego wysiłku. Dzięki płynnej współpracy udało nam się uzyskać efekt spełniający oczekiwania klienta i wpisujący się w branding marki.