SEO i pozycjonowanie
Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych (B2B), dzięki podejściu SXO. Łączymy optymalizację SEO z pracą nad UX strony, pozyskując w ten sposób ruch i wartościowych klientów B2B.
Dopasowane do B2B
Pozycjonowanie strony biznesowej przyniesie wzrost pozycji w Google, większy ruch, a przede wszystkim więcej leadów.
SEO dla B2B wymaga jednak innego podejścia niż pozycjonowanie sklepów.
Specyfika biznesowa
Pozycjonowanie stron B2B wymaga innego podejścia niż optymalizacja sklepów internetowych.
Skupiamy się nie tylko na wysokich pozycjach strony w wyszukiwarce, ale także na UX witryny, który umożliwi pozyskanie wartościowych leadów. Łączymy długoterminowy wzrost widoczności w Google z uwzględnieniem specyfiki procesów zakupowych w B2B.
Frazy kluczowe często są zorientowane na zdobywanie wiedzy i specyficznych informacji.
Strategia SEO musi być dostosowana do różnych etapów długiej ścieżki potencjalnych klientów.
Głównym celem w pozycjonowaniu B2B jest przyciągnięcie na stronę wartościowych leadów.
Strony internetowe B2B wymagają odpowiedniego zaprojektowania, aby generować zapytania.
Formaty treści
Skuteczne pozycjonowanie stron B2B to nie tylko optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, ale również dbałość o użytkownika. Nasze podejście SXO łączy zaawansowane techniki SEO z pracą nad UX Twojej strony.
W efekcie zyskujesz wysokie pozycje i zwiększoną konwersję.

Tworzymy angażujące treści (content marketing), które są jednocześnie przyjazne dla wyszukiwarek i odpowiadają na potrzeby Twoich potencjalnych klientów B2B.

Realizujemy działania poza stroną, które wzmacniają jej autorytet w oczach Google i poprawiają widoczność w wynikach wyszukiwania.

Dbamy o to, aby Twoja strona była łatwa w obsłudze, a użytkownicy mogli bez problemu znaleźć potrzebne informacje i przejść przez proces konwersji.

Optymalizujemy stronę pod kątem technicznym (m.in. indeksowanie, struktura danych), aby była w pełni zoptymalizowana pod kątem użytkownika i algorytmów Google.
Jak działamy?
Oto jak krok po kroku realizujemy skuteczne strategie pozycjonowania B2B, łącząc SEO z UX, aby zapewnić Ci maksymalne efekty.
1. Audyt wstępny
Zaczynamy od szczegółowej analizy Twojej obecnej strony internetowej pod kątem technicznym SEO, jakości treści, profilu linków oraz doświadczenia użytkownika (UX). Identyfikujemy mocne i słabe strony oraz obszary wymagające optymalizacji.
Zwykle trwa 1 tydzień
2. Strategia SEO
Na podstawie audytu tworzymy indywidualną strategię SEO, dostosowaną do specyfiki Twojej branży, celów biznesowych i grupy docelowej.
3. Pozycjonowanie
Wprowadzamy optymalizacje w obrębie strony. Dostosowujemy treści pod kątem wybranych słów kluczowych, poprawiamy strukturę nagłówków, linkowanie wewnętrzne, meta opisy i inne techniczne elementy witryny.
Przez cały okres współpracy
4. Pozycjonowanie
Prowadzimy działania zewnętrzne takie jak pozyskiwanie mocnych linków z wartościowych źródeł. Dbamy również o wzmianki bez linków, które budują reputację marki i zwiększają szansę na zaistnienie w wyszukiwarkach AI.
5. Pozycjonowanie
Prowadzimy content marketing dopasowany do sektora B2B, który wspiera działania SEO. Tworzymy treści, zapewniające stronie aktualność, zwiększające ruch organiczny i angażujące Twoich potencjalnych klientów.
6. Analityka
Na bieżąco monitorujemy efekty naszych działań, śledząc pozycje strony na kluczowe frazy, w zewnętrznych, niezależnych narzędziach. Analizujemy ruch organiczny i regularnie raportujemy Ci postępy. W razie potrzeby udoskonalamy przyjętą strategię.
Poprawimy widoczność Twojej firmy w Google, dzięki czemu dotrzesz do nowych klientów. Zrób pierwszy krok i wypełnij formularz.
Możesz też skontaktować się z nami klikając poniżej.