SEO dla B2B

Pozycjonowanie stron internetowych. SEO dla B2B

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych (B2B), dzięki podejściu SXO. Łączymy optymalizację SEO z pracą nad UX strony, pozyskując w ten sposób ruch i wartościowych klientów B2B.

Pozycjonowanie stron SEO - optymalizacja B2B

Specjalistyczne pozycjonowanie stron B2B

Pozycjonowanie strony biznesowej przyniesie wzrost pozycji w Google, większy ruch, a przede wszystkim więcej leadów.

SEO dla B2B wymaga jednak innego podejścia niż pozycjonowanie sklepów.

SEO dla B2B. Pozycjonowanie stron

Dlaczego SEO dla B2B różni się od pozycjonowania dla e-commerce?

Pozycjonowanie stron B2B wymaga innego podejścia niż optymalizacja sklepów internetowych.

Skupiamy się nie tylko na wysokich pozycjach strony w wyszukiwarce, ale także na UX witryny, który umożliwi pozyskanie wartościowych leadów. Łączymy długoterminowy wzrost widoczności w Google z uwzględnieniem specyfiki procesów zakupowych w B2B.

Słowa kluczowe

Przeanalizujemy frazy kluczowe i skupimy się na tych, które przyniosą Twojej firmie największe korzyści.

Proces zakupowy

Strategię SEO dostosujemy do różnych etapów ścieżki zakupowej Twoich potencjalnych klientów.

Leady

Głównym celem w pozycjonowaniu B2B będzie przyciągnięcie na Twoją stronę wartościowych leadów.

UX strony

SXO. Połączenie SEO i UX dla maksymalnych efektów

Skuteczne pozycjonowanie stron B2B to nie tylko optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, ale również dbałość o użytkownika. Nasze podejście SXO łączy zaawansowane techniki SEO z pracą nad UX Twojej strony.

W efekcie zyskujesz wysokie pozycje i zwiększoną konwersję, czyli wartościowe leady.

SEO - optymalizacja treści strony

Optymalizacja treści pod kątem SEO i użytkownika

SEO B2B - link building

Skuteczny link building i pozycjonowanie off-site

Realizujemy działania poza stroną, które wzmacniają jej autorytet w oczach Google i poprawiają widoczność w wynikach wyszukiwania.
SEO dla B2B - pozycjonowanie - UX

Intuicyjna nawigacja i użyteczność strony

Dbamy o to, aby Twoja strona była łatwa w obsłudze, a użytkownicy mogli bez problemu znaleźć potrzebne informacje i przejść przez proces konwersji.
Optymalizacja techniczna SEO

Optymalizacja techniczna i szybkość działania

Optymalizujemy stronę pod kątem technicznym (m.in. indeksowanie, struktura danych), aby była w pełni zoptymalizowana pod kątem użytkownika i algorytmów Google.
Pozycjonowanie stron B2B SEO - proces

Jak działamy? Pozycjonowanie stron B2B wymaga uporządkowanego procesu

Pozycjonowanie stron B2B - audyt SEO UX

Dogłębny audyt SEO i UX Twojej strony

Zaczynamy od szczegółowej analizy Twojej obecnej strony internetowej pod kątem technicznym SEO, jakości treści, profilu linków oraz doświadczenia użytkownika (UX). Identyfikujemy mocne i słabe strony oraz obszary wymagające optymalizacji.

Pozycjonowanie strony strategia SEO

Opracowanie strategii pozycjonowania

Na podstawie audytu tworzymy indywidualną strategię SEO, dostosowaną do specyfiki Twojej branży, celów biznesowych i grupy docelowej. Określamy kluczowe frazy, analizujemy konkurencję i planujemy konkretne działania.

Optymalizacja SEO strony

Optymalizacja treści i struktury strony (on-page SEO)

Wprowadzamy optymalizacje w obrębie strony. Dostosowujemy treści pod kątem wybranych słów kluczowych, poprawiamy strukturę nagłówków, linkowanie wewnętrzne, meta opisy i inne elementy, które mają znaczenie dla widoczności w Google.

SEO - link building pozycjonowanie strony

Link building i pozycjonowanie off-site

Prowadzimy działania zewnętrzne polegające na pozyskiwaniu mocnych linków z wartościowych i sprawdzonych źródeł. Realizujemy także inne działania, które mogą wzmocnić obecność marki w Google i wpłynąć na jej pozycję w wynikach wyszukiwania.

SEO teksty pod pozycjonowanie

Tworzenie wartościowych treści

Prowadzimy content marketing dopasowany do sektora B2B, który wspiera działania SEO. Tworzymy treści, zapewniające stronie aktualność, zwiększające ruch organiczny i angażujące Twoich potencjalnych klientów.

Monitorowanie pozycjonowania strony B2B

Monitoring pozycji i raportowanie wyników

Na bieżąco monitorujemy efekty naszych działań, śledząc pozycje strony na kluczowe frazy, w zewnętrznych, niezależnych narzędziach. Analizujemy ruch organiczny i regularnie raportujemy Ci postępy. W razie potrzeby udoskonalamy przyjętą strategię.

Porozmawiajmy o pozycjonowaniu strony Twojej firmy

Poprawimy widoczność Twojej firmy w Google, dzięki czemu dotrzesz do nowych klientów. Zrób pierwszy krok i wypełnij formularz.

Wypełniając i przesyłając formularz ze swoimi danymi wyrażasz zgodę na ich przetwarzanie zgodnie z naszą Polityką Prywatności. Użyjemy ich jedynie w celu kontaktu i dopowiedzi na Twoje zgłoszenie, w tym na przedstawienie oferty współpracy.
Wyślij wiadomość