Opracowanie kompletnego systemu identyfikacji wizualnej, wraz z logo, stroną internetową i założeniami odnośnie kreowania marki.
Klient
Śląski Transport
Śląski Transport to firma świadcząca regionalne usługi przewozu towarów. Działa na terenie województwa śląskiego i specjalizuje się w transporcie stali, rusztowań, materiałów budowlanych, maszyn oraz drewna.
Podejmując się współpracy z klientem stanęliśmy przed wyzwaniem całkowitej zmiany dotychczasowej marki. Głównym problemem przedsiębiorstwa był brak spójności komunikacji marki, zarówno na polu wizualnym, jak i strategicznym. Nie istniała też wyrazista koncepcja ani strategia marki, która pomogłaby prowadzić konsekwentne działania brandingowe na różnych polach.
Zrealizowane działania
1
Strategia, nazwa, logo i pełna tożsamość
Punktem wyjścia było opracowanie fundamentów marki, nadanie jej nowego kształtu oraz sprecyzowanie jej charakteru. Analiza marki i dotychczasowej sytuacji pozwoliła nam zaproponować nowe ramy brandingu firmy. Opracowaliśmy nową nazwę, identyfikację wizualną i stronę internetową, które podkreślają lokalny charakter działalności, a także wspierają pozycjonowanie marki online.
Rezultat
Nowa idetyfikacja wizualna Śląskiego Transportu została oparta na prostych kształtach i kolorach, przełamanych wyrazistym akcentem. Minimalistyczny charakter logo zapewnia wysoką estetykę komunikacji wizualnej oraz podkreśla podstawowe cechy marki, bardzo cenione szczególnie na Śląsku – prostotę, konkretność i bezpośredniość.
W ramach współpracy stworzyliśmy również zupełnie nową stronę internetową firmy, zoptymalizowaną i dostosowaną do współczesnych wymogów SEO, dzięki czemu marka łatwiej i szybciej może zaistnieć w sieci.
Poznaj historie innych naszych klientów
Zobacz ile zyskały firmy, dla których mieliśmy przyjemność pracować.