Kompleksowy rebranding firmy MasterID, obejmujący opracowanie nowej strategii marki wraz z całkowitym przeprojektowaniem i ustandaryzowaniem systemu komunikacji wizualnej.
Klient
MasterID
Dostawca sprzętu i twórca autorskich rozwiązań z zakresu identyfikacji osób i obiektów za pomocą fal radiowych (RFID). Firma wdraża autorskie systemy RFID w zakładach produkcyjnych, centrach logistycznych, hotelach, szpitalach, kompleksach budynków i u wielu innych klientów.
Wyzwaniem, z jakim zgłosiła się do nas firma, był brak strategii marki, który powodował problemy w jej kreowaniu, spójnej komunikacji i budowaniu wizerunku. Stosowana identyfikacja wizualna nie oddawała nowoczesnego charakteru firmy i nie przystawała do jej działalności.
Naszym zadaniem było przeprowadzenie kompleksowego rebrandingu, włącznie z opracowaniem strategii komunikacji marki, stworzeniem nowego logo i odświeżeniem całego systemu wizualnego.
Zrealizowane działania
We współpracy z klientem zrealizowaliśmy całkowite, wieloetapowe przeprojektowanie marki MasterID.
1
Audyt i strategia marki
W pierwszym etapie współpracy przeprowadziliśmy audyt marki, zidentyfikowaliśmy najważniejsze problemy i zaproponowaliśmy potencjalne kierunki rozwoju. Wspólnie z klientem opracowaliśmy nową strategię marki i kreowania jej wizerunku. Ustandaryzowaliśmy jej elementy i przygotowaliśmy podwaliny do budowy nowego, rozpoznawalnego wizerunku.
2
Nowe logo i tożsamość wizualna
W drugim etapie zaprojektowaliśmy od nowa system identyfikacji marki.
Nowa tożsamość MasterID wykorzystuje odcienie błękitu i granatu, które są ewolucyjnym przedłużeniem uprzednio stosowanych barw. Kompozycje kolorów, jak i przyjęta stylistyka podkreśliła nowoczesny charakter marki i specyfikę oferowanych technologii.
W nowym logo MasterID zawarliśmy sygnet – stylizowaną literę „M” – oraz logotyp z nazwą marki, przedstawiony prostym, przejrzystym krojem bezszeryfowym.
W odświeżonej komunikacji powtarzającym się schematem są delikatne skosy, stanowiące odwołanie do układu elementów sygnetu.
3
Nowa strona internetowa
Wśród zaprojektowanych materiałów wyróżniającym się elementem jest nowa strona internetowa firmy, opracowana z uwzględnieniem najlepszych praktyk UI/UX oraz SEO.
Strona stała się nie tylko narzędziem kreowania marki, ale przede wszystkim skutecznym kanałem pozyskiwania nowych klientów. Długoterminowa praca nad contentem, optymalizacja i usystematyzowany rozwój pozwoliły zdobyć firmie wysokie pozycje w wyszukiwarce Google, co zwiększyło ruch i zapytania od potencjalnych klientów.
Poznaj historie innych naszych klientów
Zobacz ile zyskały firmy, dla których mieliśmy przyjemność pracować.