Lepsza strona przemysłowych systemów IT

Queris logo

Zakres prac

Case study - nowa strona Queris

Wyzwanie

Firma Queris zgłosiła się do nas z problemem spadającej ilości leadów pozyskiwanych poprzez firmową stronę internetową. Po dogłębnej analizie SEO, UI/UX, konwersji oraz prowadzonych działań marketingowych, zaproponowaliśmy jej kompleksową przebudowę z uwzględnieniem modelu biznesowego firmy, zachowań potencjalnych klientów oraz dodatkowych działań marketingowych wpływających na kondycję strony.

Zadania

Nasze zadania w zakresie przeprojektowania firmowej witryny polegały przede wszystkim na:

  • uporządkowaniu struktury witryny na potrzeby jej widoczności w wyszukiwarkach,
  • zaprojektowaniu nowego designu (UI/UX) z uwzględnieniem oczekiwań użytkowników,
  • przygotowaniu nowych, skutecznych treści witryny (content marketing),
  • zakodowaniu, uruchomieniu i utrzymywaniu nowej wersji strony.

Zrealizowane działania

Budowa nowej strony dla firmy Queris była procesem rozłożonym na kilka tygodni w ramach szerszej współpracy. W trakcie prac nad stroną zrealizowaliśmy między innymi poniższe czynności.

  • Audyt techniczny, funkcjonalny i merytoryczny dotychczasowej strony.
  • Analiza ścieżki zakupowej i roli strony internetowej w pozyskiwaniu nowych leadów.
  • Opracowanie nowej struktury witryny.
  • Projekt nowego designu strony, odpowiadającego oczekiwaniom klienta i zachowaniom użytkowników.
  • Zakodowanie całej witryny.
  • Optymalizacja dotychczasowych treści.
  • Opracowanie nowych, skutecznych treści poprawiających widoczność witryny i konwersję leadów.

Po uruchomieniu nowej strony powierzono nam jej kompleksową obsługę i rozwój.

Ikonka cytatu

„W Queris mierzyliśmy się z problemem spadającej liczby zapytań pochodzących ze strony internetowej. Nowa witryna i strategia contentowa zbudowane przez agencję Cucaburra nie tylko odwróciły ten trend, ale w ciągu roku podwoiły naszą średnią miesięczną liczbę leadów. W najlepszych miesiącach odnotowaliśmy wzrosty przekraczające 340%. Te liczby mówią same za siebie.”

Tomasz Zieliński

CEO w Queris Sp. z o.o.

Rezultaty

Poprawa wyników i wizerunku

Nowa firmowa strona Queris, jak i podjęte dodatkowe działania wspierające w obszarze content marketingu praktycznie natychmiast poprawiły ilość generowanych zapytań ofertowych. Zatrzymaliśmy negatywny trend spadkowy, zwiększyliśmy na stronie ruch i skutecznie przekuliśmy go w nowe leady.

Dzięki zoptymalizowanej stronie wzrost leadów wyniósł 150% natychmiast po jej uruchomieniu, a w kolejnych miesiącach udało nam się go jeszcze podwoić.

Profesjonalna i nowoczesna witryna przyczyniła się również do kreowania atrakcyjnego wizerunku dostawcy nowoczesnych technologii.

Systematyczny rozwój

Wielomiesięczna obsługa i rozwój strony klienta przyniósł klientowi kolejne korzyści. Nasze doświadczenie w kreowaniu marki, połączone z umiejętnym content marketingiem przyczyniły się do wzmocnienia obecności marki klienta w różnych internetowych źródłach, pozyskania nowych, wartościowych linków zwrotnych i do dużych wzrostów pozycji strony w wyszukiwarkach.

Case study Cucaburra - zrzut strony internetowej Queris
Case study Cucaburra - zrzut strony internetowej Queris
Case study Cucaburra - zrzut strony internetowej Queris
Case study Cucaburra - zrzut strony internetowej Queris - wersja mobilna
Case study Cucaburra - zrzut strony internetowej Queris - wersja mobilna
Case study Cucaburra - zrzut strony internetowej Queris - wersja mobilna
Case study Cucaburra - zrzut strony internetowej Queris
Case study Cucaburra - zrzut strony internetowej Queris

Porozmawiajmy o współpracy

Chcesz, żeby Twoja marka była bardziej rozpoznawalna, a marketing przynosił więcej zapytań? Zacznijmy od rozmowy. Skontaktuj się z nami!