Projekt nowego logo dla Izby Przemysłowo-Handlowej w Tarnowskich Górach, wraz z koncepcją spójnej identyfikacji wizualnej.
Klient
IPH Tarnowskie Góry
Izba Przemysłowo-Handlowa w Tarnowskich Górach to organizacja gospodarcza zrzeszająca firmy z regionu Górnego Śląska w celu wymiany wiedzy, doświadczeń oraz rozwijania biznesu. Izba zrzesza ponad 120 podmiotów, które we współpracy z samorządem wspierają przedsiębiorczość w Srebrnym Mieście Tarnowskie Góry.
Identyfikacja Izby Przemysłowo-Handlowej w Tarnowskich Górach wymagała renowacji. Głównym celem była zmiana logo, które mogłoby stać się fundamentem nowego systemu wizualnego, wspierającego kreowanie marki instytucji na regionalnym rynku.
Zrealizowane działania
1
Projekt nowego logo
W ramach współpracy z Izbą Przemysłowo-Handlową w Tarnowskich Górach przygotowaliśmy nowe logo, którego celem było odświeżenie wizerunku organizacji. Projekt został opracowany na bazie elementów istotnych dla działalności stowarzyszenia: nazwie oraz silnych odwołań do miasta, handlu i przemysłu. Stworzony znak stał się fundamentem nowej identyfikacji.
Rezultat
Nowy sygnet, będący częścią całego logo, zaprojektowaliśmy w oparciu o charakterystykę Izby oraz symbolikę miasta Tarnowskie Góry. Uwzględniliśmy w nim miejskie barwy oraz atrybuty handlu i przemysłu.
Kształt znaku i zastosowana kolorystyka są jednoznacznym odwołaniem do miejskiej heraldyki (herbu, flagi i barw miasta).
Ze względu na bogatą górniczą historię Tarnowskich Gór, sięgającą początków XVI wieku, wewnątrz zarysu herbowej tarczy umieściliśmy wizerunek pyrlika i żelazka, czyli narzędzi kojarzonych z górnictwem i przemysłem.
W centralnej części swoje miejsce ma uproszczone wyobrażenie monety, która jest nawiązaniem do handlu i handlowych aspektów działalności stowarzyszenia.
Poznaj historie innych naszych klientów
Zobacz ile zyskały firmy, dla których mieliśmy przyjemność pracować.