Wsparcie rozwoju struktury technologicznej marki

e-point logo

Zakres prac

Consulting marki

E-point współpraca z Cucaburra

Wyzwanie

Wspólnie z e-point zrealizowaliśmy projekt consultingowy polegający na przygotowaniu propozycji działań brandingowych oraz opracowaniu scenariuszy dalszego rozwoju struktury portfela marek wchodzących w skład Grupy e-point. Celem było zgromadzenie, opracowanie i przystępna prezentacja informacji, które stały się fundamentem dla strategicznych decyzji dotyczących kreowania wizerunku Grupy.

Decydenci kreujący markę e-point SA zaprosili nas do współpracy w obliczu dużych zmian i pojawiających się na horyzoncie nowych wyzwań. Istotne decyzje, które mogły zmienić obrany kierunek działań brandingowych, nie mogły być podejmowane jedynie na podstawie własnych obserwacji.

Działanie. Analiza i opracowanie scenariuszy rozwoju portfela marek

Posiadane przez klienta informacje wymagały uporządkowania, uzupełnienia i przedstawienia w odpowiednim kontekście, ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji portfela marek należących do Grupy e-point. Wsparliśmy ten proces dostarczając szerokie opracowanie, które pomogło w podjęciu strategicznych decyzji.

Przygotowaliśmy prezentację rynkowych modeli budowy portfela marek, omówiliśmy ich charakterystykę, a także wskazaliśmy konsekwencje wynikające z realizacji każdego z podejść. Wnioski, spostrzeżenia i rekomendacje sformułowaliśmy w odniesieniu do realizowanej przez klienta strategii z uwzględnieniem kwestii wizualnych i wizerunkowych.

Ikonka cytatu

„W strategicznych decyzjach wiarygodna informacja odgrywa dla nas fundamentalną rolę. W ramach współpracy otrzymaliśmy taki zestaw informacji, dzięki którym rozwialiśmy wątpliwości związane z kreowaniem marek naszej Grupy, tak pomocne w dalszym rozwoju jej kształtu, wizerunku i działalności.”

Iwona Polak

Dyrektor Marketingu e-point SA

Rezultaty

W Grupie e-point świadomość i wiedza na temat brandingu jest istotnym czynnikiem sukcesu. Odpowiednio skonstruowany portfel marek pomaga zapanować nad wizerunkiem poszczególnych brandów, uporządkować procesy oraz obniżyć koszty ich obsługi i utrzymania.

Grupa e-point była świadoma potencjalnych problemów, które mogły pojawić się w procesie rozwoju istniejących i tworzeniu nowych marek. Przyjęcie adekwatnego do organizacji modelu portfela marek zminimalizowało ryzyko ich wystąpienia. Dzięki konsultacjom i analizie decydenci e-point SA zyskali:

  • pełny obraz modeli portfeli marek z ich zaletami i wadami,
  • informacje odnoszące się bezpośrednio do sytuacji Grupy, na podstawie których mogli podjąć optymalne decyzje dotyczące jej dalszego rozwoju,
  • możliwość lepszego oszacowania ryzyka i szans związanych z budowaniem struktury całej Grupy.
E-point baner internetowy

Porozmawiajmy o współpracy

Chcesz, żeby Twoja marka była bardziej rozpoznawalna, a marketing przynosił więcej zapytań? Zacznijmy od rozmowy. Skontaktuj się z nami!