W firmie e-point wspieraliśmy proces porządkowania portfela marek. Przeprowadziliśmy audyt dotychczasowej struktury brandingowej i opracowaliśmy scenariusze dalszego rozwoju wizerunkowego Grupy.
Firma e-point SA to duży software-house, wyspecjalizowany w tworzeniu dedykowanych systemów IT dla firm sektora finansowego. Wśród klientów e-point są takie marki jak ING Bank Śląski, Santander Bank Polska, Inter Cars, Amway i wiele innych.
Zakres prac
Consulting marki
Wspólnie z e-point zrealizowaliśmy projekt consultingowy polegający na przygotowaniu propozycji działań brandingowych oraz opracowaniu scenariuszy dalszego rozwoju struktury portfela marek wchodzących w skład Grupy e-point. Celem było zgromadzenie, opracowanie i przystępna prezentacja informacji, które stały się fundamentem dla strategicznych decyzji dotyczących kreowania wizerunku Grupy.
Decydenci kreujący markę e-point SA zaprosili nas do współpracy w obliczu dużych zmian i pojawiających się na horyzoncie nowych wyzwań. Istotne decyzje, które mogły zmienić obrany kierunek działań brandingowych, nie mogły być podejmowane jedynie na podstawie własnych obserwacji.
Posiadane przez klienta informacje wymagały uporządkowania, uzupełnienia i przedstawienia w odpowiednim kontekście, ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji portfela marek należących do Grupy e-point. Wsparliśmy ten proces dostarczając szerokie opracowanie, które pomogło w podjęciu strategicznych decyzji.
Przygotowaliśmy prezentację rynkowych modeli budowy portfela marek, omówiliśmy ich charakterystykę, a także wskazaliśmy konsekwencje wynikające z realizacji każdego z podejść. Wnioski, spostrzeżenia i rekomendacje sformułowaliśmy w odniesieniu do realizowanej przez klienta strategii z uwzględnieniem kwestii wizualnych i wizerunkowych.
„W strategicznych decyzjach wiarygodna informacja odgrywa dla nas fundamentalną rolę. W ramach współpracy otrzymaliśmy taki zestaw informacji, dzięki którym rozwialiśmy wątpliwości związane z kreowaniem marek naszej Grupy, tak pomocne w dalszym rozwoju jej kształtu, wizerunku i działalności.”
Iwona Polak
Dyrektor Marketingu e-point SA
W Grupie e-point świadomość i wiedza na temat brandingu jest istotnym czynnikiem sukcesu. Odpowiednio skonstruowany portfel marek pomaga zapanować nad wizerunkiem poszczególnych brandów, uporządkować procesy oraz obniżyć koszty ich obsługi i utrzymania.
Grupa e-point była świadoma potencjalnych problemów, które mogły pojawić się w procesie rozwoju istniejących i tworzeniu nowych marek. Przyjęcie adekwatnego do organizacji modelu portfela marek zminimalizowało ryzyko ich wystąpienia. Dzięki konsultacjom i analizie decydenci e-point SA zyskali:
Chcesz, żeby Twoja marka była bardziej rozpoznawalna, a marketing przynosił więcej zapytań? Zacznijmy od rozmowy. Skontaktuj się z nami!