Przeprowadziliśmy kompleksową analizę przeprojektowanego logo i wstępnej koncepcji nowej tożsamości wizualnej. Następnie pomogliśmy wypracować ostateczny kształt docelowego systemu wizualnego.
Klient
Cormay jest jednym z wiodących w Polsce producentów odczynników diagnostycznych i analizatorów biochemicznych, wykorzystywanych w laboratoriach na całym świecie. Z produktami firmy można spotkać się podczas badania krwi lub innego materiału biologicznego. Koncern eksportuje odczynniki i systemy do analizy do ponad 150 krajów.
Zakres współpracy
Podejmując współpracę z firmą Cormay powierzono nam wykonanie analizy spójności identyfikacji wizualnej. Klient był w momencie wdrażania rebrandingu i potrzebował wsparcia w jego przeprowadzeniu.
1
Nasza współpraca obejmowała kilka etapów, a pierwszym z nich była pomoc przy rozpoczętym wcześniej rebrandingu. Przeprowadziliśmy techniczną i merytoryczną ocenę nowego znaku dostarczonego nam do rzetelnej analizy.
Następnie zbadaliśmy i zaopiniowaliśmy inne dostarczone nam elementy nowej identyfikacji wskazując obszary wymagające dopracowania i poprawy. Pomogliśmy wypracować ostateczny kształt nowego systemu wizualnego i jego fundamentalnych założeń.
W przeprowadzonej analizie sformułowaliśmy wnioski i propozycje dalszych działań. W raporcie oceniliśmy między innymi spójność nowego projektu, jego potencjał i dopasowanie do charakteru marki. Przedstawione przez nas rekomendacje i przygotowany materiał rzuciły nowe światło na sytuację marki i pomogły podjąć dalsze decyzje.
W ramach dalszej współpracy stworzyliśmy niektóre z elementów identyfikacji wizualnej, wdrażając w życie wypracowane wcześniej koncepcje. Opracowaliśmy również brandbook obejmujący opis eksploatacji nowego logo oraz najważniejsze założenia kreowania marki na płaszczyźnie wizualnej.
Cormay otrzymał z naszej strony merytoryczne wsparcie w finalizacji przyjętej koncepcji marki. W wyniku naszych działań wcześniejsze pomysły, opracowane własnymi siłami klienta, nabrały konkretnych kształtów. Dopasowaliśmy się do jasno zdefiniowanych wymagań i postawionych ograniczeń, które wymagały zwiększonego wysiłku. Dzięki płynnej współpracy udało nam się uzyskać efekt spełniający oczekiwania klienta i wpisujący się w branding marki.
Zobacz ile zyskały firmy, dla których mieliśmy przyjemność pracować.